Ervaringen en waarderingen

Ervaringen met PSYTREC

Consumer Quality Index (CQI)
waarderingen voor PSYTREC

Tevredenheid:

Uw tevredenheid is de belangrijkste graadmeter voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij meten de cliënttevredenheid een week na het einde van onze behandeling met behulp van de Consumer Quality Index, ofwel de CQI-vragenlijst. In 2020 is deze door bijna 90% van onze cliënten ingevuld.


Onze cliënten geven cijfers voor alle aspecten van de behandeling, zoals over bejegening, samen beslissen, uitvoering van de behandeling en een algemeen rapport- en aanbevelingscijfer.

In 2020 vulden 1183 cliënten (90% van alle cliënten) onze CQI-vragenlijst in, waarbij het rapportcijfer van gemiddeld een 8,8 als waardering voor onze behandeling een mooie opsteker is voor de inspanningen die wij leveren om kwalitatief hoogstaande traumazorg te leveren. Ook de hoge score voor aanbeveling, een 9,4, geeft aan dat onze cliënten ook een ander met PTSS onze behandeling graag zouden gunnen.


De CQI cijfers van het eerste kwartaal van 2021 laten hetzelfde beeld zien hoge waarderingen voor de 4 en 8 daagse behandelingen, en iets lagere waarderingen voor de 1 en 2 daagse behandelingen. Desondanks blijven de scores voor het aanbevelen van onze behandeling aan anderen met PTSS  onverminderd hoog.


arrow_drop_up arrow_drop_down