arrow_drop_up arrow_drop_down

Ervaringen en waarderingen

Ervaringen met PSYTREC

Consumer Quality Index (CQI)
waarderingen voor PSYTREC

Tevredenheid:

Uw tevredenheid is de belangrijkste graadmeter voor de kwaliteit van onze dienstverlening. Wij meten de cliënttevredenheid een week na het einde van onze behandeling met behulp van de Consumer Quality Index, ofwel de CQI-vragenlijst. Deze is dit jaar al door bijna 90% van onze cliënten is ingevuld.

Onze cliënten geven cijfers voor alle aspecten van de behandeling, zoals over bejegening, samen beslissen, uitvoering van de behandeling en een algemeen rapport- en aanbevelingscijfer.

In 2020 vulden in de eerste drie kwartalen van het jaar al 891 cliënten onze CQI-vragenlijst in, met onderstaand resultaat. Wij vinden het rapportcijfer van gemiddeld een 8,8 als waardering voor onze behandeling een mooie opsteker voor de inspanningen die wij leveren om kwalitatief hoogstaande traumazorg te leveren.  Ook de hoge score voor aanbeveling, een 9,3, geeft aan dat onze cliënten ook een ander met PTSS onze behandeling graag zouden gunnen.