VOOR CLIËNTEN

Cliëntenraad

De Cliëntenraad van PSYTREC levert een grote bijdrage aan de kwaliteit van haar dienstverlening. De Cliëntenraad bestaat uit ex-cliënten die gevraagd en ongevraagd advies geven aan de Algemeen Directeur. Zij behartigen de gemeenschappelijke belangen van alle cliënten van PSYTREC. Deze vorm van belangenbehartiging is geregeld in de Wet Medezeggenschap Patiënten Zorginstellingen (WMCZ).

E-mail:
Telefoon:
Fax

123
123
123

Heading
This is some text
Heading
This is some text

De Cliëntenraad zet zich in voor kwaliteit van zorg. Thema’s waar de Cliëntenraad zich onder andere op richt zijn:

  • Veiligheid;
  • Privacy;
  • Bejegening;
  • Locaties;
  • Voorzieningen.

De Cliëntenraad heeft advies- of instemmingsrecht op veel voorgenomen besluiten van de directie. De Cliëntenraad vergadert 5 keer per jaar met de Raad van Bestuur, en 2 keer per jaar met de Raad van Commissarissen.

Alle locaties van PSYTREC vallen onder de Cliëntenraad:

  • Zeist: Behandelcentrum
  • Weert: Behandelcentrum

De cliëntenraad bestaat uit:

  • Marianne (voorzitter)
  • Femke (vice-voorzitter)
  • Ian (secretaris)
  • Anouk
  • Maribel

Contact opnemen

Mocht u ons iets willen melden wat betrekking heeft op een van de eerder genoemde thema’s of als u geïnteresseerd bent om lid te worden van de Cliëntenraad, neem dan contact met ons op.

Voor een eerste contact geeft PSYTREC de voorkeur aan e-mail.

PSYTREC kent een onkostenvergoeding voor het werk van Cliëntenraad.

clientenraad@psytrec.nl

De Cliëntenraad is echter geen klachtenorgaan, hiervoor verwijzen wij u naar onze klachtenpagina.

Jaarverslag 2024

Ons meeste recente jaarverslag lees je hier.

LID WORDEN?

De cliënten- en familieraad heeft jou nodig

Wij zijn voortdurend op zoek naar nieuwe leden. Wil je meer informatie en ben je geïnteresseerd om lid te worden? Lees dan de informatie in de flyer van de cliënten- en familieraad.

Bekijk flyer