De Cliëntenraad zet zich in voor kwaliteit van zorg. Thema’s waar de Cliëntenraad zich onder andere op richt zijn:
- Veiligheid;
- Privacy;
- Bejegening;
- Locaties;
- Voorzieningen.
De Cliëntenraad heeft advies- of instemmingsrecht op veel voorgenomen besluiten van de directie. De Cliëntenraad vergadert 5 keer per jaar met de Raad van Bestuur, en 2 keer per jaar met de Raad van Commissarissen.
Alle locaties van PSYTREC vallen onder de Cliëntenraad:
- Zeist: Behandelcentrum
- Weert: Behandelcentrum
De cliëntenraad bestaat uit:
- Marianne (voorzitter)
- Femke (vice-voorzitter)
- Ian (secretaris)
- Anouk
- Maribel
Contact opnemen
Mocht u ons iets willen melden wat betrekking heeft op een van de eerder genoemde thema’s of als u geïnteresseerd bent om lid te worden van de Cliëntenraad, neem dan contact met ons op.
Voor een eerste contact geeft PSYTREC de voorkeur aan e-mail.
PSYTREC kent een onkostenvergoeding voor het werk van Cliëntenraad.
De Cliëntenraad is echter geen klachtenorgaan, hiervoor verwijzen wij u naar onze klachtenpagina.
Jaarverslag 2024
Ons meeste recente jaarverslag lees je hier.